Sunday, August 22, 2021

Privirea din culise a mașinii Joker a lui Jared Leto în „Suicide Squad” (video)

https://batman-news.com/2015/11/23/jared-leto-joker-car-suicide-squad/ McEntegart i-a plăcut aspectul supercar-urilor scumpe de la Lamborghini și Ferrari, dar nu avea bani să cumpere unul. Așa că și-a proiectat propriul corp personalizat din fibră de sticlă și hardware-ul și accesoriile asociate pentru a se potrivi pe șasiul unui vechi Infinity G-35. El îl numește Vaydor.

McEntegart a declarat pentru FOX 13 că a fost contactat de o persoană care furnizează mașini producătorilor de filme.

„Au spus:„ Va fi mașina ticălosului. Va deranjeaza?' Îmi zic „Nu, este perfect!” ”

Ticălosul s-a dovedit a fi Jokerul. Vedeți videoclipul complet de mai sus pentru o privire din spatele scenei la plimbarea grozavă a lui Jared Leto în Suicide Squad .


KYOSHO NISMO ORIGINAL

KYOSHO - ASC MINI-Z NISSAN GT-R NISMO R33 SILVER (MA020N-L) MZP447S Impact

real al mașinii! Calitatea și realismul colecționarului.
Manopera rafinată a colecției Auto Scale produce modele de afișaj de calitate pentru showroom. De asemenea, pot fi asortate cu un șasiu MINI-Z adecvat pentru a recrea entuziasmul cursei la scară. De asemenea, compatibil cu performanța avansată și scara îmbunătățită.

Despre lustruirea manuală fină:
Lustruirea manuală fină O nouă tehnologie de finisare a suprafeței care oferă un finisaj lucios dur în culori strălucitoare. Suprafața întărită protejează vopseaua de urme și murdărie, astfel încât frumoasa caroserie este ușor de întreținut în toată splendoarea sa originală.https://picclick.com/KYOSHO-NISMO-ORIGINAL-1-64-NISMO-R34-GT-R-Z-tune-272784458714.html


Wednesday, July 25, 2018

OFF ROAD MOTORHOME 4X4 6X6 8X8 AUTOCARAVANAS TODOTERRENO


Știm deja ce ne dorim pentru următorul Crăciun, pentru următoarele zile de naștere și pentru următorii ani. Se numește Action Cell Globecruiser Family 7500 , un motorhome off-road avem nevoie de mai mult pentru a merge în vacanță, pentru a combate apocalipsa zombie, pentru a merge la război sau pentru a lupta pentru Rock din Gibraltar acum că Theresa May se crede Margaret Thatcher cu Falkland.
Acest adăpost mobil este gata să facă față oricăror situații care sunt puse în mișcare datorită vitezei și rigidității sale și mai ales datorită motorului său de 530 CP și rezervorului de combustibil cu capacitatea de a depozita 400 litri de motorină. Desigur, va trebui să plătiți în jur de 700.000 de euro dacă doriți să o luați în vacanță. Sau iadul.
Familia impunătoare de familie de aproape 18 tone și 9,9 metri lungime are tot ce aveți nevoie pentru a petrece o sărbătoare sălbatică fără grabă. În plus față de rezervorul de combustibil de 400 litri pe care l-am menționat, cu un rezervor de apă de 1.000 de litri și patru panouri solare de 240 de wați. De asemenea, în spate puteți transporta un vehicul.
                               https://www.akavideos.com/watch?v=qH5Mc7RoPZk                               

zarooq sand racer price

Toate modelele Supercars arata fantastice, dispun de interioare luxoase de inspiratie pentru curse si sunt masini exclusiv de inalta performanta. Numitorul lor comun este că acestea sunt potrivite pentru cursele de curse și, desigur, nu sunt concepute pentru lovituri rapide.
Motoarele Zarooq fac supercars care te vor lasa fara suflare in timp ce accelerati intr-o zi de sfarsit de saptamana si pe care o poti lua si pentru o naveta luxoasa in oras. Ceea ce face ca SandRacers să fie unic este că sunt capabili să manipuleze orice teren de teren, chiar și cele mai dune dune din Desertul Arabic unde s-au născut. “ Zarooq "/ زاروق înseamnă Sand Racer în Emirate, este cel mai rapid șarpe din deșert. Zarooq Motors este primul producător de automobile din Emirați cu instalații de producție în EAU și Europa.
Echipa este formată din experți în motorsport și de lux, cei mai buni designeri și ingineri de clasă internaționali, susținut de profesioniști renumiți precum Campos Racing.
UN AUTOVEHICUL CU 2 LOCURI, TRACTIUNE SPATE, SUPERCAR CU MOTOR, CU UN CORP CREAT DE UN DESIGNER HIPERCARTIER, CU O FIBRA DE CARBON DE LUX SI UN INTERIOR DE PIELE CUSUT MANUAL.
PERFORMANȚA BRUTALĂ (525 CP, 660 NM, 6.2 L V8 ȘI 1300 KG) ESTE LA FEL DE PUTERNICĂ PE ASFALT, CA ȘI OFF-ROAD, CU AMORTIZOARE DE 45 CM DAKAR, CU O CUTIE DE VITEZE SEQUENTIAL OFF-ROAD ȘI UN ȘASIU UNIC DE CURSE UȘOARE, ÎN CUSCA RULANTĂ PROIECTATĂ DE INGINERII CAMPOS RACING GRAND PRIX.

Hünerkopf 8x8 Expeditionsmobil

În vara anului 2010, am predat clienților noștri primul motorhome de lux în varianta blindată.
Acest vehicul a fost planificat în colaborare cu compania Hartmann Spezialkarosserien și dezvoltat de noi complet în interior.
Interiorul este proiectat astfel încât, în plus față de o zonă de întâlniri care include echipamente multimedia complete de cel mai înalt standard, o zonă privată cu tot confortul și luxul a fost proiectată în acest vehicul.
De asemenea, acest vehicul a fost conceput special pentru a satisface nevoile clientului și demonstrează versatilitatea combinării activităților de afaceri, a vieții private și a mobilității exclusive cu gust și eficiență.
Fondată în 1955, Klaus Hünerkopf a preluat compania în 1989 - compania de astăzi "Klaus Hünerkopf Neukirchen".
De la înființarea companiei, ne-am specializat în fabricarea, asamblarea și vânzarea de produse inovatoare în domeniul amenajărilor de interior și design interior de înaltă calitate. 
Oferim un serviciu complet de la consiliere la planificare cu vizualizare 3D, producție și instalare pe site. Angajații noștri lucrează acum pentru clienții noștri din întreaga lume.
Ca o extensie a gamei noastre de produse, am început în 2000 cu transformarea și extinderea autoturismelor de înaltă calitate. Accentul a fost inițial pe dezvoltarea și instalarea elementelor de piatră naturală în construcții ușoare în fitingurile compania de calitate interioare sunt făcute acum complet , inclusiv electrice, instalatii sanitare si instalatii de gaz, de divertisment și de mobilier și de instalat. 
Avem propriile noastre tamplarie, tapițerie, magazin modern de vopsea pentru suprafete foarte lucioase, prelucrarea metalelor, tăiere cu jet de apă, piatră CNC și de prelucrare a sticlei și stațiile de lucru CAD. Acest lucru ne permite să oferim soluții complexe dintr-o singură sursă și să îndeplinim rapid și ușor cerințele speciale sau neobișnuite ale clienților.
Desigur, odată cu progresul și dezvoltarea companiei, au trebuit să se construiască din nou și din nou instalații de producție adecvate. 
De la înființarea companiei, adresa firmei este Weinbergstrasse 10 din Neukirchen. 
Pe lângă clădirea principală, în 1996 au fost adăugate o aripă de birou și un atelier de prelucrare a lemnului. 
În 1997, au fost adăugate un magazin de vopsea și un depozit cu rampă de încărcare. 
Deja în 1999, a trebuit să se construiască o altă sală pentru producția de mobilă din ce în ce mai extinsă.
În 2000, compania a avut posibilitatea de a dobândi o mare suprafață a fostei șantierului de construcție a orașului Neukirchen pe stradă. 
A fost aici , în următorii câțiva ani , datorită pentru a finaliza restaurare, conversie și noi construirea unei instalații moderne de producție pentru amenajări interioare de lux (extensii speciale și conversii). 
Urmat în 2005 prin achiziționarea de șinele de cale ferată adiacente, și 2007, extinderea sediul companiei și la sediul propriu prin închirierea clădirilor din fabrică în fosta stație de Neukirchen, în scopul de a satisface creșterea producției de cererea tot mai mare de la clienții noștri. 

În 2010, un nou atelier de 420 m², cu o carieră și un lift pentru camioanele.
Peste 40 de angajați fac parte acum din personalul nostru și folosim companiile partenere în momentele de vârf și apoi angajăm până la 80 de persoane.

kenworth trucks

Audi e-tron prototip


  • Confort premium: design interior elegant și interior spațios
  • Scanarea într-o formă nouă: oglinzi virtuale exterioare opționale
  • El stabilește tonul: o unitate electrică pentru o acustică fără egal și o experiență de sunet senzațional
În prototipul Audi e-tron, șoferul și pasagerii descoperă o nouă dimensiune a mediului lor. În plus față de spațiul său generos și un design minimalist elegant, prima masina electrica Audi ofera calm olimpian si este etapa perfectă pentru Premium Sound System 3D de la Bang & Olufsen. În plus, acest SUV luxos oferă o experiență de control fără precedent și experiență digitală de semnalizare. Aceasta este prima mașină de producție cu oglinzi virtuale exterioare.




                     https://www.audi-mediacenter.com/en/audi-tron-75                      

Friday, November 17, 2017

caminhoes tunados sau camioane tuning


Stimate vizitator. Acest post este un pic directional. Verifică mașinile!


De obicei, TUNING este folosit pe mașini. Tuningul este arta de a modifica mașina, făcând-o mai performantă, mai sigură, mai frumoasă, diferită de originală și unică. Tuningul se aplică practic tuturor componentelor unei mașini: anvelope, suspensii, motor, interior, caroserie, sistem de evacuare, instalare audio etc.

După cum vedem arta TUNING, poate fi făcută și în camioane

                          https://veiculos.mercadolivre.com.br/caminhoes/caminhoes-tunados                              

 În valul de tuning, mulți proprietari aspre dau echiparea și modificarea camioanelor lor, care servesc atât pentru muncă, cât și pentru expoziții. Frumusețea unor impresii.
Pe de altă parte, prietenii de cealaltă parte a lumii, japonezii, exagerează la "capriciu" cu mașinile lor, într-un stil de modificare vizuală numit Dekotora . Design-urile de pe piept, inspirate de manga si etc, sunt foarte frumoase. Dar excesul de lumini și cromul face ca camionul să fie un semiremorcă trio-electrică.





Humvee Shootout! Banks Power Armored Humvee vs. Stock M1116 HMMWV! - Head 2 Head Ep 43

 Toată lumea iubește un concurs și 2 echipe se spune ca acesta este - cu personalitate, opinie și perspectivă. Uita-te ca Pony Cars, exotici și mărcile de lux sunt fără sâmburi, unul împotriva celuilalt într-o luptă fără menajamente pentru supremație în fiecare episod.




1965 Ferrari 206 P Berlinetta Pininfarina Dino

Shortly after Pininfarina clothed a Ferrari chassis for the first time in 1952, the Turin-based company became the Italian manufacturer's carrozzeria of choice. This close relationship has lasted to this day and has been greatly beneficial for both companies. In addition to creating many beautiful designs, Pininfarina also played an instrumental role in convincing Ferrari to create a 'Dino' road car during the second half of the 1960s. The model line proved vital for Ferrari's survival and in its latest guise, the 458 Italia, is still the top-seller of the manufacturer's line-up.
 The 206 P chassis used was of the latest design and featured a space-frame, which was further reinforced by a welded-in, steel floor. Suspension was by double wishbones and ventilated disc brakes were used on all four corners. The Dino's V6 represented the latest development of the engine that had been raced with great success, powering both single seaters and sports cars. Displacing just under two litres and equipped with twin-spark ignition and double overhead camshafts, it produced well over 200 bhp in competition trim.

Pininfarina debuted the Dino Berlinetta Speciale at the 1965 Paris Motor Show and received universal acclaim. The following year the production version made its debut in Turin. Although clearly inspired by Brovarone's design, this Dino was penned by Leonardo Fioravanti. In addition to the revised headlights, the most significant change was the relocation of the V6, which was mounted transversely on the road car to allow for slightly more compact dimensions. The Dino GT eventually entered production in 1968.

Both because of its design and influence, the Dino Berlinetta Speciale remains as one of the most important Ferrari show cars. Believed to be the last completed car seen by Battista Pininfarina, it is also regarded one of the all time favourite designs by both his son Sergio Pininfarina and Aldo Brovarone.



The first push in the right direction came in 1965 when Pininfarina requested the use of a 206 Dino P chassis as the basis for a new show car. This was the second chassis of its type built with the original car being extensively raced in preparation for a limited production run of Dino competition cars due to be launched ahead of the following season. Accordingly, the show car sports an even chassis number (0840), which was at the time only reserved for Ferrari competition cars. Delivered at Pininfarina as a rolling chassis, it was clothed with a striking coupe body designed by Aldo Brovarone.

Pininfarina's chief stylist at the time, Brovarone had already started working on this design in 1964. He had actually created two distinct versions with the same basic shape; the first had a 250 GTO inspired oval grille with covered headlights, while the second was less conventional with two pairs of headlights mounted inside the plexiglass covered nose. Brovarone eventually settled for the second, more adventurous option. For the production road car, Pininfarina did revert back to the more conservative and practical headlight and grille layout.

Making the most of the Dino chassis' compact dimensions and mid-engined layout, Brovarone created a very low nose, which was further accentuated by the tall wheel-arches. There was no need to look over the engine anymore, so a very low driving position and roofline could be used. The line of the elegant glasshouse continued into two lateral fins mounted on the long tail on either side of the engine cover. Another unusual feature was the concave rear window fitted between the fins. Fresh air was fed to the engine by intakes on the flanks. These were fitted with chrome strips that double as doorhandles.